piątek, 22 lutego 2013

Czarek sie doigra

za kazdym razem neguje wyzszosc szkolenia super instrukatora Augustyna.
Nawet czasem pozwala sobie zmyslac ze wyszkolil trzech kurierow lepej niz Augustyn.
To juz naprawde przesada.
jak mozna sie porownac z Augustynem?
Nauczyciel z kurierki stworzyl swoista filozofie zycia.
a reszta - to zwykli rowerzysci.
Czarek to doskonale rozumie.
Augustyn jest nieosiagalny.
a Czarek sie doczeka ze napisze o nim.
to naprawde moze zabolec.
jak tego nie chce - niech uwaza i nie podskakuje.

1 komentarz:

  1. Po pierwsze niczego nie neguję i nie porównuję (facet po pięćdziesiątce nie ma szans z tymi młodzieńcami). Tak już kiedyś Ci napisałem ja nikogo nie wyszkoliłem sami się wyszkolili -jak oznajmia Tecumseh -hough. Poza tym skromność to moje drugie imię. A na trzecie mam masochista więc niech niech boli - pisz prawdę i nieprawdę - niech zostaną głębokie blizny. Ból to co lubię najbardziej.

    OdpowiedzUsuń